Sukacita dimaklumkan bahawa
Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat (KPWKM) ada menyediakan
perkhidmatan kaunter Pusat Khidmat Pelanggan (OSC) bagi memudahkan pelanggan
mendapatkan perkhidmatan yang ditawarkan oleh Jabtan/Agensi di bawah KPWKM.
Untuk makluman tuan/puan,
antara perkhidmatan yang ditawarkan termasuk pendaftaran kad OKU, semakan
status permohonan, membuat aduan dan pertanyaan mengenai perkhidmatan KPWKM dan
agensi termasuk khidmat nasihat dan kaunseling. OSC ini dibuka pada setiap hari
bekerja dari jam 8.00 pagi hingga 5.00 petang.
Sebarang pertanyaan, pihak
Tuan/Puan boleh menghubungi saya di talian 03-83231087 atau Puan Suzana Md
Jamin di talian (03-83231105) atau e-mel kepada suzana@kpwkm.gov.my. Kerjasama
daripada pihak Tuan/Puan kami dahului dengan ucapan ribuan terima kasih.
No comments:
Post a Comment